sobota, 6 lutego 2016

10. Zmierzwione futerko


Bardzo miło jest wrócić do domu, będąc u kogoś na nocce i zobaczyć na swoim łóżku śpiącego kota, kiedy jest już godzina 14 :) Przechodząc teraz do nowości, o których miałam pisać.. razem z bonusem ;)


  • Pojawił się nowy baner. Oczywiście pojawiła się w nim Inka i Kira oraz ich rysunkowe wersje wykonane przeze mnie :D Mam nadzieje, że wyglądają dobrze i przypominają nasze kochane Warkotki ♥
  • Rozdzieliłam "O MNIE" na dwie części, aby i jedna kotka, i druga miała swoją własną stronę, która została zaktualizowana, jak zapewne niektórzy zauważyli! :D
  • Pojawił się KOTOgram, który będzie informował was o szykujących się postach, o nowościach lub planach... Wszystkie ważne informacje z niego wyczytacie! :D

Do zobaczenia w następnym poście, który będzie...
patrzeć na KOTOgram! :D

5 komentarzy:

  1. Te rysunkowe wersje koteczek są przeurocze <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje mocno! ♥ Czekam tylko na więcej wolnego, to porozdaję trochę rysunków podopiecznych! Może nawet wyjdzie konkurs z nagrodą - rysunkową wersją koteczka, kto wie? ;)

      Usuń
  2. Ładnie prezentuje się nowy nagłówek. :D
    Fajny pomysł z tym KOTogramem. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przynajmniej każdy będzie wiedział, kiedy wrócić, żeby zobaczyć nowy post! :D I dziękuje bardzo, trochę się z nim namęczyłam ;)

      Usuń
  3. Bardzo ładnie to zrobiłaś, mój nagłówkowy rysunek może się przy Twoim schować ;D

    OdpowiedzUsuń